آیا میدانید چه چیزی میتواند بهتر از داشتن مشتریان جدید باشد؟ بازگشت مشتریان!
همه ما با روند دشوار پیدا کردن مشتری جدید آشنا هستیم. همه ما میبایست تجربه کسب کنیم: شما سبک کاری آنلاین خود را پیدا کردهاید، نقاط قوت و ضعف خود را شناختهاید، و شاید کمی صبر و تحمل خود را بالا برده باشید. مشکل این است که تمامی اینها زمان ...
به مشتری خود اعتماد کنید
قبول دارم که فرد خوش شانسی بودهام. تعداد مشتریان خوب من بیشتر از تعداد مشتریان بد بوده است.ما فریلنسرها دوست داریم در مورد مشتریان بد، گله کنیم. حرف من را اشتباه برداشت نکنید. مشتریان بد وجود دارند. اما اگر در مورد مشتری با دقت تحقیق کنید و قبل از انجام کار با آنها یک قرارداد امضا کنید، فکر میکنم که ...
...
بهترین زمان برای شروع کسب و کار
بهترین زمان برای شروع کسب و کار ...
برای زنان و مردان چه مواردی در محیط کار بیشترین اهمیت را دارد؟ ...
همانطور که قبلا گفتهایم، در فرآیند فروش، ۵ مانع اساسی وجود دارد: به آن نیاز نداشتن، برای خرید آن پول نداشتن، برای خرید آن عجله نداشتن، به خرید آن تمایل نداشتن، و به آن اعتماد نداشتن. امروزه فرآیند فروش،دچار تغییراتی شده است و چالشهایی در این زمینه به وجود آمده است. جلب اعتماد مشتری، عامل اصلی در فرآیند فروش است. در فرآیند ...
محال است که بتوانیم رضایت همه مشتریان را فراهم آوریم. بزرگترین و محبوبتترین شرکتهای دنیا هم با تمام فعالیتهایی که برای جلب رضایت مشتریان خود انجام میدهند، مشتری شاکی و ناراضی دارند.
واقعیت این است که شکایت مشتری یکی از ارزشمندترین و کم هزینهترین راهها برای پیدا کردن عیوب سازمان و درک خواستههای ...
رسانههای اجتماعی دیگر ابزاری تازه نیستند و مدت زمانیست که مرسوم شدهاند. کسبوکارهایی که آن را با آغوش باز پذیرفتهاند بسیار موفقتر از آنهایی عمل میکنند که آن را پدیدهای جدید میدانستند که عاقبت با گذشت زمان از بین خواهد رفت. این گروه دوم اکنون به دنبال جبران هستند. رسانههای اجتماعی به بخشی از زندگی ...
در ۱۸ سالگی به خود گفت که هیچ وقت دوباره یک شغل معمولی نخواهد داشت. اکنون پیتر ووگد، یک کارآفرین میلیونر و نویسندهی یک کتاب پرفروش است. اما ثروتمند شدن برای ووگد آنقدرها هم آسان هم نبود.
مشکلات مالی و شغل پاره وقتی که در حین رفتن به دبیرستان به آن مشغول بود، او را وادار کرد تا از فرصتهای دیگری برای کسب درآمد بیشتر استفاده ...
نیاز به یک بمب روحیه در محل کار خود دارید؟ قدری تمرکز بیشتر برای تمام کردن یک پروژهی بزرگ میخواهید؟ سعی کنید رنگ دفترکار خود را تغییر دهید. انتخاب رنگ مناسب برای محل کارتان میتواند اثرات شگفتانگیزی بر شادی و بهرهوری شما داشته باشد.
نارنجیزمانی که نیاز دارید تا برای جلسات پرانرژی و طولانی سرحال باشید، رنگ نارنجی ...
“لوگو” تنها یک تصویر و نام شرکت نیست. یک لوگوی عالی باید چشم را خیره کند و اطلاعاتی هرچند ناچیز درمورد برند شما در اختیار قرار دهد. با اینکه هر کسی میتواند یک لوگو طراحی کند، اما ایجاد یک لوگوی عالی نیاز به دقت و مهارت بالا دارد. در ادامه به ۸ نکته برای طراحی بهتر لوگو میپردازیم.
۱- لوگو را بشناسید.یک لوگوی خوب چه ...
کلمات عمیقترین باورهای ما را بیان میکنند. اگر کسبوکار موفق و یک زندگی بینظیر میخواهید به کار بردن این ۷ عبارت به شما کمکی نمیکنند.
۱- سعی میکنم ( کلمهای که افراد مردد به کار میبرند)“دارم سعی میکنم…”یودا میگوید: “سعی نکن. یا کاری را انجام بده یا انجام نده. هیچ سعی کردنی وجود ندارد.” ...
گاهی اوقات شما نیاز به الهامی دارید که ناگهان به سراغتان بیاید و به طرز فکرتان نظم خاصی دهد. در اینجا به شما ۵ کتاب معرفی میکنیم که در تغییر و تنظیم طرز فکرتان تاثیرگذار است.
میتوانید بمدت یک یا دو روز خواندن این کتابها را به پایان برسانید زیرا کوچک و کمحجم هستند، هرچند که حامل پیامهای پراهمیتی میباشند. این ...
اگر مشتری از خدمت یا محصول شما راضی نیست و شکایت دارد دلسرد نشوید. اینکه این موضوع آنقدر مهم بوده تا بازخورد نشان دهد، این فرصت را به شما میدهد که دریابید چه چیزی مشتری را خوشحال و راضی نگه میدارد.چگونه فرهنگی را پرورش دهیم که بر رضایت مشتری تاکید داشته باشد؟ اصول زیر در این زمینه به ما کمک میکند:
۱- همیشه وقت شناس باشید.در ...
یک کارت ویزیت خوب باید تصویری کلی از کسب کار شما را ارائه دهد – کار آسانی هم نیست، اندازهی این کارت حدودا ۵ در ۹ سانتیمتر است. چطور امکان دارد با این فضای کم چنین مفهومی را رساند؟!نمیتوان از این کارت انتظار داشت که کل داستان شرکت را برملا کند. کاری که از آن برمیآید ارائهی تصویری حرفهای از شرکت است که مردم ...
مشتریان به دلایل مختلفی عصبانی یا خشمگین میشوند – برخی توجیه پذیر و منطقی و برخی نه. از آنجایی که شما برای خدمت به مشتری کار میکنید، احتمالا گاه و بیگاه با افراد خشمگین نیز برخورد خواهید داشت. این چگونگی برخورد شما است که بین مشتری راضی و آنکه قسم خورده دیگر سراغ شما نیاید، تمایز ایجاد میکند.
در اینجا چند نکته برای ...
مرتکب اشتباه بزرگی شدید؟ پولتان را در زمینهی بازاریابی از دست دادهاید؟ این موضوع دقیقا همان اتفاقی است که در راهاندازی کسبوکارهای کوچک رخ میدهد.ما وقت و منابع کافی نداریم تا به همه چیز با دقت فکر کنیم. بنابراین بسیاری از کارها را به طور ذاتی انجام میدهیم. گاهی همه چیز خوب پیش میرود و گاهی نه، ...
به عنوان یک کارآفرین، دیدن مشکلات به شکل یک چالش در ژن ما وجود دارد. چالشها، فرصت ایجاد یک کسبوکار و حل کردن مشکلات را در اختیار ما قرار میدهند.
همیشه بعد از شنیدن صحبتهای افراد در زمینهی استارتاپها و ایدههای جدید و برنامههای بینظیر کاری، از آنها یک سوال همیشگی میپرسم: چه کس دیگری در این زمینه ...