تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 725
  • بازدید کل : 406871

۵ تصور اشتباه در مورد شکایات مشتریان


5 تصور اشتباه در مورد شکایات مشتریان

 

محال است که بتوانیم رضایت همه مشتریان را فراهم آوریم. بزرگترین و محبوبت‌ترین شرکت‌های دنیا هم با تمام فعالیت‌هایی که برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می‌دهند، مشتری شاکی و ناراضی دارند.

واقعیت این است که شکایت مشتری یکی از ارزشمندترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن عیوب سازمان و درک خواسته‌های مشتریان و حرکت به سمت رشد سازمان است.

پس بهتر است کاری کنید تا مشتریانتان به شما شکایت کنند، چون در غیر این صورت از هر فرصتی استفاده می‌کنند و شکایتشان را به گوش دوستان، سایر مشتریان بالقوه و رقبای شما می‌رسانند.

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 286

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مرجع امتحان 413-70 MCSE
  • دانلود کتاب مرجع امتحان 412-70 MCSA
  • دانلود کتاب مرجع امتحان MCSA   70-410
  • دانلود کتاب مرجع اموزش MCSA  70-411
  • دانلود کتاب فوق العاده Networking All-in-One For Dummies
  • دانلود کتاب کمیاب XSS Attacks - Exploits and Defense

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد