تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 391
  • بازدید کل : 405614

به چند دلیل گوگل از وبلاگ شما متنفر می شود (قسمت اول)


وبلاگ شما خوانندگان بسیاری دارد. همه می گویند به خوبی نوشته شده است. اگر چه این “همه” در واقع افرادی هستند که شما آنها را می شناسید، مثل مادرتان!

پس چرا وبلاگ تان توسط افراد دیگر خوانده نمی شود؟ میلیون ها نفر مشتاقانه از محتوای وبلاگ ها در فضای آنلاین جهانی که ما آن را اینترنت می نامیم، استفاده می کنند.

حقیقت این است که گوگل از وبلاگ شما متنفر است و این یک مسئله شخصی نیست. شما آنچه را که گوگل نیاز دارد، در اختیار ندارید.

اگر می خواهید موتورهای جستجو به وبلاگ شما توجه کنند، می بایست وبلاگ هایی با کیفیت بالا بنویسید اما این تنها بخشی از کار شماست. اگر مطمئن نیستید که گوگل واقعا از وبلاگ شما متنفر است، پس به این علائم هشدار دهنده توجه کنید :

۱ – شما نمی دانید که خوانندگان از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند
هسته اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو در واقع فهمیدن این مسئله است که مردم به صورت آنلاین در جستجوی چه چیزی هستند و آیا مطالب شما با خواسته آنها هماهنگی دارد یا خیر. هنگامی که شما از همان واژه ها و عباراتی که مخاطبان شما به دنبال آنها هستند استفاده می کنید، پست های وبلاگ شما با جست و جوی آنلاین همسان می شوند.

 

۲ – شما نمی دانید که چگونه کلمات کلیدی مناسب پیدا کنید
گوگل یک ابزار کلید واژه رایگان دارد که به شما عبارات مختلفی که جستجو می شود، میزان ترافیک آنها، و سایت های دیگری که با این عبارات رتبه بندی می شوند را نشان می دهد. قبل از نوشتن هر پست وبلاگ، چند لحظه ای را برای پیدا کردن محبوب ترین عبارات برای موضوع وبلاگ خود صرف کنید. برای مشاهده این ابزار اینجا را کلیک کنید.

 

۳ – شما از کلمات کلیدی خود به اندازه کافی استفاده نمی کنید
سعی کنید بارها و بارها از کلمات کلیدی خود استفاده کنید و به گوگل کمک کنید تا بفهمد که پست وبلاگ شما در چه موردی است. اما مراقب باشید که اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کنید، شما را به عنوان یک اسپم می شناسند.

 

۴ – در هر پست بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده می کنید
بهترین روش برای بهینه سازی پست های وبلاگ شما این است که سعی کنید پست های خود را ساده نگه دارید. بهتر است بر روی یک موضوع واحد و یک کلمه کلیدی اصلی تمرکز کنید تا از تضعیف تلاش های SEO جلوگیری شود.

 

۵ – سرفصل وبلاگ حتی به کلمه کلیدی اصلی اشاره ای نمی کند
هدف از بازاریابی استراتژیک این است که پیام شما مثل باد به همه جا برسد. به سرفصل های اصلی و سرفصلهای فرعی معمولا بیشتر از خود متن توجه می شود، به طوری که آنها اولین کاندیداها برای کلمات کلیدی و عبارات شما می شوند.

 

۶ – شما به خود زحمت نمی دهید تا توضیحاتی به تصاویر اضافه کنید
شما ممکن است برای جلب توجه خوانندگان و یا برای کمک به تعادل متن از تصاویر استفاده کنید، اما گوگل تا زمانی که توضیحاتی به تصاویر اضافه نکنید نمی تواند آنها را ببیند و در نتیجه تصویر نادیده گرفته خواهد شد. پس سعی کنید از کلمات کلیدی برای شرح تصاویر استفاده کنید.

 

۷ – شما پست جدید خود را به پست های قبلی لینک نمی کنید
ایجاد ارتباط بین پست های قبلی، کشف مطالب دیگر را برای خوانندگان آسان می کند و آنها را برای مدت طولانی تری در دیدرس نگه می دارد. از نقطه نظر SEO، گوگل توجه خاصی به لینک ها دارد و آنها را مکانی ایده آل برای کلمات کلیدی شما می سازد.

 

۸ – شما به وبلاگ نویسان دیگر لینک نمی کنید
اگر چه ممکن است عجیب باشد، اما شما با دور کردن خوانندگان خود از وبلاگ تان و لینک دادن به وبلاگ های دیگر، می توانید مزایایی از SEO دریافت کنید. شما ممکن است این کار را با نوشتن لیست “بهترین” ارسال ها انجام دهید. با این کار، گوگل اشتراک گذاری مطالب دیگر را از شما می بیند و بابت آن به شما پاداش می دهد.

 

۹ – شما قسمت “عنوان صفحه” و “شرح پست” را پر نمی کنید
هنگامی که شما در گوگل جستجو می کنید، نتایج به دست آمده به عنوان تیترِ پست پر رنگ نشان داده می شود و یک توضیح مختصری در زیر آن نمایش داده می شود. موتورهای جستجو این اطلاعات را پیدا می کنند، اما شما بهتر است عنوان صفحه، شرحی از پست، و کلمات کلیدی را خودتان وارد کنید.

 

۱۰ – شما آدرس پستی مناسبی برای وبلاگ انتخاب نکردید
استفاده از کلمات قابل تشخیص، به خصوص کلمات کلیدی در آدرس پست وبلاگ به گوگل کمک خواهد کرد تا شما را راحت تر پیدا کند. یکی دیگر از مزیت های این کار این است که پست های وبلاگ شما راحت تر در ذهن همه می ماند. پس قبل از اینکه پست خود را منتشر کنید، آدرس وبلاگ خود را ویرایش کنید.

 

۱۱ – وبلاگ شما در همه جا لینک های شکسته شده دارد
لینک های شکسته زمانی ایجاد می شوند که یک URL اشاره به صفحه ای دارد که آن صفحه دیگر وجود ندارد،یا ممکن است شما آدرس URL را کمی تغییر داده باشید و یا پست وبلاگ را حذف کرده باشید. لینک های شکسته این احساس را برای خواننده ایجاد می کند که شما به وبلاگ خود هیچ توجهی نمی کنید. لینک های شکسته همچنین گوگل را در پیدا کردن پست های وبلاگ شما متوقف می کند.

 

۱۲ – وبلاگ شما نقشه سایت ندارد
نقشه سایت، صفحه ای در وب سایت است که تمام لینک ها و صفحات وبلاگ در آن نقشه برداری می شوند. نقشه سایت می تواند فهرست کردن هر صفحه از وبلاگ را برای گوگل آسان سازد، و همینطور می تواند سرعت شما را در نتایج موتورهای جستجو تحت تاثیر قرار دهد. اکثر سیستم های مدیریت محتوا، پلاگین هایی دارند که نقشه شما را ایجاد و سپس به گوگل ارائه می کنند.

۱۳ –مطالب خود را از وبلاگ نویسان دیگر کپی می کنید
افراد باهوش، کاری را که قبلا انجام شده است را دوباره انجام نمی دهند. این افراد سعی می کنند از جهان اطراف خود الهام بگیرند. گوگل به محتواها و مطالب اولیه و اصلی پاداش می دهد، اما محتوای “اولیه” اشاره به جمله بندی دارد و نه مفهوم. اگر شما مطالب زیادی را از منابع خارجی در پست خود قرار دهید، گوگل آن را به عنوان مطالب تکراری علامت گذاری می کند و هیچ SEO ای به شما نمی دهد.

 

۱۴ – شما به اندازه کافی پست منتشر نمی کنید
گوگل مطالب تازه را دوست دارد و پست های جدید در وبلاگ شما برای گوگل یک انگیزه بزرگ است تا از آن ها بازدید کند. شماری از وبلاگ نویسان زمانی که از چیزی الهام می گیرند، شروع به نوشتن می کنند. شماری دیگر از وبلاگ نویسان هر روز مشغول نوشتن هستند. سوالی که باید به آن پاسخ دهید این است که چگونه می توانید پست های با ارزش و مربوط به خوانندگان خود را منتشر کنید.

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 227

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مرجع امتحان 413-70 MCSE
  • دانلود کتاب مرجع امتحان 412-70 MCSA
  • دانلود کتاب مرجع امتحان MCSA   70-410
  • دانلود کتاب مرجع اموزش MCSA  70-411
  • دانلود کتاب فوق العاده Networking All-in-One For Dummies
  • دانلود کتاب کمیاب XSS Attacks - Exploits and Defense

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد