تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 121
  • بازدید کل : 403838

سه را برای افزایش قیمت و غلبه بر ترس


آیا شما همان اندازه که ارزش دارید دستمزد دریافت می کنید؟

شاید شما هم مثل خیلی از فریلنسر های دیگر فکر کنید که دستمزد کافی میگیرید ولی در حقیقت دستمزد شما از مقداری که کارفرمایان حاضر اند پرداخت کنند کمتر باشد. خصوصا اگر کار بدون نقص به مشتری خود تحویل می دهید (و من مطمئن هستم که شما در کار خود بینظیر هستید).

دلیل اینکه فریلنسرها مبلغ پائین پیشنهاد می دهند ساده است. ما می ترسیم. ما نگرانیم کاری که تحویل می دهیم به اندازه کافی خوب نباشد یا به اندازه کافی تجربه نداشته باشیم. ما نگرانیم اگر قیمت بالا پیشنهاد کنیم مشتریان فرار کنند.

ترسیدن طبیعیست … ولی نباید به آن اهمیت داد!

داشتن این ترس ها و نگرانی ها طبیعی است به هر حال گرفتن سفارش بعدی به ما کمک می کند تا کسب و کار خود را نگه داریم. ولی همانقدر که ترسیدن خوب است اینکه باعث شود ما را در جای خود نگه دارد خوب نیست. برای اینکه بر ترس خود غلبه کنید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید ۳ استراتژی برای غلبه بر ترس و افزایش قیمت معرفی می کنم.

۱- زمان مناسب همین حالاست

اشتباه فریلنسرها این است که منتظر زمان مناسب یا مشتری مناسب برای افزایش قیمت هستند. مشکل اینجاست که این انتظار هرگز به پایان نمی رسد. اگر دنبال دلیل باشید همیشه دلیلی برای خود پیدا می کنید، و اگر بیشتر صبر کنید درآمد بیشتری را از دست می دهید. باید جرعت به خرج دهید، یک روز شما این کار را انجام خواهید داد، هر چقدر زود تر آن روز فرا رسد بهتر خواهد بود.

اگر به انگیزه احتیاج دارید پس با فریلنسرهایی که قیمت خود را افزایش داده اند صحبت کنید. اگر آنها شبیه به افرادی که من می شناسم باشند به شما می گویند که آرزو می کردند زودتر قیمت خود را افزایش می دادند.

۲- زمانبندی

اگر پریدن به آخر خط برای شما دست نیافتنی به نظر می رسد، می توانید برای بالابردن قیمت زمانبندی کنید، همانطور که برای پرداخت اقساط یا بدهی های خود زمانبندی می کنید.

در حقیقت با برنامه ریزی برای افزایش قیمت به راحتی می توانید بر ترس خود غلبه کنید. برای مثال می توانید قیمت را بعد از مشتری ۱۰هم افزایش دهید یعنی وقتی مشتری ۱۱ از راه رسید شما می دانید که ۲۰هزار تومان بیشتر باید پرداخت کند. یا یک تاریخ درنظر بگیرید.

اگر شما افزایش قیمت را در دستور کار خود قرار دهید راحت تر احساسات را کنار می گذارید. افزایش قیمت یک قسمت از کار است. با استعداد بیشتر، مهارت بیشتر و تجربه بیشتر شما مبلغ بیشتری دریافت می کنید.

۳- قیمت لایه بندی شده

یک راه ساده دیگر برای رسیدن به درآمد بیشتر ایجاد قیمت لایه بندی شده است. لایه بندی به مشتریان شما اجازه می دهد تا انتخاب کنند و شاید تعجب کنید که خیلی وقت ها مشتری ها قیمت بالاتر را انتخاب می کنند.

برای مثال بجای اینکه ساعتی ۴۰هزار تومان به مشتری قیمت دهید می توانید قیمت پایه ساعتی ۴۰هزار تومان و قیمت سرویس ویژه ساعتی ۶۰هزار تومان پیشنهاد دهید. وقتی تعداد مشتریان شما برای سرویس ویژه افزایش یافت با اعتماد به نفس بیشتری سرویس پایه را حذف خواهید کرد.

کلام آخر

افزایش قیمت را یک تصمیم شخصی یا احساسی درنظر نگیرید این یک تصمیم کاری است. افزایش قیمت بخش طبیعی کار است و ربطی به احساسات ندارد. در کار شما قیمت را بر اساس ارزش افزوده و نتیجه ای که به مشتری ارائه می دهید تائین می کنند و وقتی ارزش بیشتر یا نتیجه بهتری ارائه می کنید بر همان اساس قیمت خود را افزایش می دهید.

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مرجع امتحان 413-70 MCSE
  • دانلود کتاب مرجع امتحان 412-70 MCSA
  • دانلود کتاب مرجع امتحان MCSA   70-410
  • دانلود کتاب مرجع اموزش MCSA  70-411
  • دانلود کتاب فوق العاده Networking All-in-One For Dummies
  • دانلود کتاب کمیاب XSS Attacks - Exploits and Defense

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد