تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 97
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 407325

چند راهنمایی گوگل پلاس به فریلنسرها


شما چگونه از گوگل پلاس برای پیدا کردن مشتریان خود استفاده می کنید؟ در این پست چند راهنمایی ارزشمند برای دستیابی به این هدف و همینطور نکاتی که یک فریلنسر نیاز است تا در مورد گوگل پلاس بداند، آورده شده است:

مشتریان را در حلقه (Circle) مربوط به خودشان قرار دهید.
اگر می خواهید مشتریان خود را در گوگل + داشته باشید، آنها را در حلقه خود قرار دهید. به این ترتیب می توانید آنها را دنبال کنید، و اگر شما را به جمع دوستان خود اضافه کنند، می توانید بعضی از مطالب خاص را تنها برای آنان به اشتراک بگذارید. در همان حال می توانید آنها را از دیدن مطالبی که برای خانواده و دوستان خود می فرستید دور نگه دارید. نگران نباشید، افراد فقط می دانند که در یکی از حلقه های شما هستند، اما نمی خواهند بدانند که در کدام حلقه هستند (حتی آن حلقه چه نامیده می شود) و یا چه افراد دیگری در حلقه ای که آنها هستند، وجود دارند. نمی توانیم تضمین کنیم که در آینده این حلقه ها تغییر نخواهند کرد. شما همچنین می توانید تنظیمات گوگل را طوری انجام دهید که هیچ کس نتواند بفهمد چه اشخاصی در حلقه ها وجود دارند.

اصول SEO و copywriting را اعمال کنید.
اول مطمئن شوید که مشخصات کاربری شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو قابل مشاهده است. شما این تنظیمات را در هنگام ویرایش مشخصات خود انجام می دهید. سپس به یاد داشته باشید که اصول SEO و copywriting در هنگام نوشتن مشخصات خود و یا اشتراک گذاری هر مطلبی اعمال شود. در قسمت مشخصات خود، می بایست یک عنوان فرعی بنویسید که در زیر نام و نام خانوادگی شما نشان داده می شود. کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید. همین کارها را برای بخش مقدمه و قسمت مشخصات شغلی خود انجام دهید. هنگامی که مطلبی را به اشتراک می گذارید، یک تیتر کوتاه برای آن بنویسید. با این کار افرادی که شما را دنبال می کنند تحریک می شوند تا بر روی لینک شما کلیک کنند. این کار به شما کمک می کند تا از آنها بخواهید نظرات و راهنمایی های خود را در مورد پست شما اضافه کنند.

پروفایل و مشخصات خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید و برای مشتریان خود اطلاعاتی را اضافه کنید.
گوگل + به شما اجازه می دهد تا بخش های خاصی از مشخصات خود را برای افرادی خاص، قابل مشاهده کنید. این به این معنی است که شما می توانید سابقه، خدمات و هدف خود را در کار فریلنسینگ بنویسید و مشتریان خود را از کارهای خود، آگاه سازید. شما می توانید دستاوردهای خود را به عنوان یک فریلنسر تنها برای مشتریان خود به نمایش بگذارید به صورتی که اعضای خانواده شما در جریان قرار نگیرند. این تنظیمات زمانی که مشخصات خود را ویرایش می کنید قابل اجرا هستند. به این فکر کنید که چگونه می توان از ویژگی های گوگل + به صورت خلاقانه استفاده کرد؟

به مطالب خود یک سبک خاص بدهید.
آیا می دانید که می توانید به متن های که به روز رسانی می کنید یک سبک خاص بدهید و افراد را بر روی آنها تگ کنید (برچسب بزنید)؟ گوگل پلاس ویژگی هایی دارد که کشف آنها برای شما آسان نمی باشد. اگر با ویژگی هایی که گوگل در اختیارتان گذاشته است آشنایی داشته باشید، مطالب شما جذاب تر خواهند بود و راحت تر خوانده می شوند.

URL مناسب داشته باشید
URL شما در گوگل + واقعا بلند و زشت است. سعی کنید آن را به خاطر بسپارید. برای این کار نرم افزارهایی وجود دارد. اگر شما به http://gplus.to بروید، می توانید URL خوبی را برای گوگل پلاس خود پیدا کنید. یا به سادگی می توانید از یک صفحه در سایت خود (به عنوان مثالhttp://www.yourdomain.com/googleplus ) ، به پروفایل خود تغییر مسیر ایجاد کنید. به این ترتیب، شما به یک شخص ثالث برای هدایت افراد به پروفایل تان در گوگل متکی نیستید.

اگر وبلاگ می نویسید، مشخصات نویسنده را نمایش دهید تا در نتایج جستجوی گوگل آورده شود.
شما می توانید وبلاگ خود را طوری تنظیم کنید که هنگامی که هر یک از پست های شما در نتیجه جستجوی گوگل ظاهر می شوند، مشخصات پروفایل نویسنده، به همراه تصویر وی، به عنوان نویسنده نمایش داده شود. با این کار، تصویر کوچکی از نویسنده در سمت راست صفحه جستجوی گوگل نمایش داده می شود. در واقع مشخصات نویسنده به گوگل پیوند خورده است. این تصویر حتی برای افرادی که ممکن است از گوگل + استفاده نکنند، قابل مشاهده است. با لینک کردن مشخصات نویسنده به پروفایل گوگل، احتمال کلیک کردن افراد بر روی لینک پست شما افزایش می یابد.

با دیگران تعامل داشته باشید
اگر می خواهید از گوگل پلاس نتیجه خوبی بگیرید، لازم است تا زمان و تلاش زیادی برای تعامل با مخاطبین خود صرف کنید. این مستلزم به روز رسانی اطلاعات، جواب دادن به مطالب دیگران، و اتصال با تعداد زیادی از افراد می باشد. حتی اگر نمی توانید زمان زیادی را در گوگل + صرف کنید، این را بدانید که مشخصات شما همواره قابل جستجو خواهند بود (مگر اینکه آن را برای موتورهای جستجو نامرئی سازید) و اگر کسی نام شما را به صورت آنلاین جستجو کند، قابل مشاهده خواهد بود.

همواره در گوگل پلاس حضور داشته باشید
در هر روز مقدار زمان مشخصی را برای گشت زدن در گوگل + کنار بگذارید.

نتایج را پیگیری کنید.
این مسئله برای هر بازاریابی و هر ابزار تبلیغاتی که استفاده می کنید مهم است: اثربخشی آن را پیگیری و نظارت کنید. شما می توانید از گوگل آنالیتیک برای دانستن هر گونه ترافیک ایجاد شده از گوگل + و جمع آوری سایر اطلاعات استفاده کنید.

اینها برخی از مهم ترین راهنمایی هایی است که می تواند برای فریلنسرها مفید باشد. برخی از آنها می تواند به ترویج خدمات شما به عنوان یک فریلنسر کمک کند. برخی دیگر شما را با نحوه استفاده از گوگل + آشنا می کنند و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شوند.

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 442

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مرجع امتحان 413-70 MCSE
  • دانلود کتاب مرجع امتحان 412-70 MCSA
  • دانلود کتاب مرجع امتحان MCSA   70-410
  • دانلود کتاب مرجع اموزش MCSA  70-411
  • دانلود کتاب فوق العاده Networking All-in-One For Dummies
  • دانلود کتاب کمیاب XSS Attacks - Exploits and Defense

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد