تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 659
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 406802

۲۷ توصیه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مبتدیان


خوشحالم از اینکه می بینم امروزه بسیاری از افراد به رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از کار و یا زندگی شخصی خود نگاه می کنند.

از آنجا که بسیاری از مردم هنوز در حال یادگیری می باشند، در این پست موارد مفید و تاثیرگذاری را در مورد رسانه های اجتماعی آورده ام که به نوبه خود بسیار مهم است.

فیس بوک

۱– صفحه طرفداران به عنوان صفحه شرکت شما در فیس بوک، و صفحه پروفایل کاربری به عنوان صفحه شخصی شما در فیس بوک می باشد. این تفاوت را همواره به یاد داشته باشید، در غیر این صورت فیس بوک صفحه شما را خواهد بست که این امر می تواند “شکست” بزرگی برای شما محسوب شود.

۲– برای صفحه خود یک عکس انتخاب کنید، بیوگرافی بنویسید، و به دیگر سایت های خود لینک اضافه کنید.

۳– اضافه کردن تصاویر : عکسها افراد را قادر می سازند تا بدانند نام تجاری شرکت شما چیست و در چه موردی می باشد و به آنان نیز نشان می دهد که یک عکس چیزی بیش از یک لوگو می باشد. شما می توانید تصاویری از وقایع، همایشها، دموها، و حتی اتفاقات جالب و روزمره شرکت را آپلود کنید.

۴– سعی کنید پشت سر هم پست ننویسید. هیچ کس نمی خواهد تنها در مورد شما بداند. شما می توانید پرسش مطرح کنید، به پرسش ها پاسخ دهید، و همانطور که در زندگی روزمره صحبت می کنید، با دیگران صحبت کنید.

۵– پست های دیگران را به اشتراک بگذارید. نشان دهید که شما برای محتوا و نظرات دیگران نیز ارزش قائل می شوید.

۶– اگر پست وبلاگ می نویسید، آن را در صفحه فیس بوک خود نمایش دهید تا دیگران به راحتی و به سرعت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

۷– مسابقه و یا رویدادهای هیجان انگیز برگزار کنید تا شرکت کنندگان آنلاین و آفلاین را با نام تجاری خود از طریق فیس بوک بیشتر آشنا کنید.

۸– مطالب را به طور منظم بروز کنید. هواداران به نوشته های شما عادت می کنند. اگر مطالب را به طور منظم بروز نکنید، طرفداران وفادار خود را از دست خواهید داد.

۹– با استفاده از فیس بوک شما می توانید موفقیت خود را از طریق طرفداران خود نظارت کنید و ببینید که چرا و چه زمانی فعالیت طرفداران شما افزایش و یا کاهش می یابد.

۱۰– پست هایی را ارسال کنید که با هدف شرکت شما مرتبط باشد، اما گاهی اوقات می توانید برخی مطالب سرگرم کننده نیز اضافه کنید. قانون ۸۰/۲۰ راه بسیار خوبی برای شروع است یعنی ۸۰ درصد مطالب مرتبط، و ۲۰ درصد مطالب سرگرم کننده باشد.

توییتر

۱– تا جایی که امکان دارد سعی کنید یک عنوان ساده و نزدیک به نام خود یا نام تجاری تان برای توییتر انتخاب کنید. از انتخاب نام هایی چون Tommy9373 خودداری کنید، زیرا هیچ کس نمی تواند آن را به یاد داشته باشد.

۲– سعی کنید خود را در ۱۴۰ کاراکتر توضیح دهید به صورتی که توجه مخاطبان خود را جلب کنید. از یک تصویر بزرگ نیز برای پروفایل خود استفاده کنید.

۳– مودب باشید. توییتر تنها محیطی برای انفجار اطلاعات نیست. توییتر جایی برای همه ما برای به اشتراک گذاشتن، گوش دادن، گپ زدن با هم، و تعامل با یکدیگر است. به یاد داشته باشید: از کلمات “لطفا” و “تشکر از شما” در این فضا به شدت استقبال می شود.

۴– ابتدا گوش کنید، سپس سخن بگویید. برای مشتریان، چشم اندازها، و رویدادها و مسابقات خود ستون های جداگانه تنظیم کنید تا به مخاطبان خود ساده تر و بهتر گوش دهید.

۵– از hashtags برای رویدادها، همایش ها، محصولات، و غیره به منظور گوش دادن بهتر به چیزهایی که افراد در مورد نام تجاری، محصول، رویداد، و غیره می گویند استفاده کنید.

۶– مطالب دیگران را توییت کنید. همه چیز تنها در مورد مطالب و افکار شما نیست.

۷– از دادن لینک برای کوتاه کردن سخن استفاده کنید.

۸– لینک، عکس، و فیلم به اشتراک بگذارید. خودتان را به مقالات و پست های وبلاگ محدود نکنید.

وبلاگ ها

۱– برای محتوایی که می خواهید وبلاگ شما را پوشش دهد، یک استراتژی ایجاد کنید. بر استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که از بسیاری از اشتباهات رایج وبلاگ نویسی اجتناب کنید.

۲– برای پیگیری مطالب و وبلاگ ها یک تقویم داشته باشید.

۳– از وبلاگ نویسان مهمان دعوت کنید تا در وبلاگ شما پست بنویسند. آنها به مطالب شما مقداری چاشنی اضافه می کنند.

۴– به طور منظم پست بنویسید. در غیر این صورت خوانندگان همیشگی، شما را فراموش می کنند.

۵– اطمینان حاصل کنید که دکمه “به اشتراک گذاشتن” به راحتی قابل مشاهده باشد تا افراد بتوانند توییت کنند، به اشتراک بگذارند، و پست ها را لایک کنند.

۶– دکمه “اشتراک” را در جایی قرار دهید که افراد به راحتی و به سرعت بتوانند کلیک کنند و مطالب را به اشتراک بگذارند.

۷– به افراد اجازه دهید تا در مورد پست های شما اظهار نظر کنند. شما می توانید قبل از اینکه نطرات آنان را به صورت عمومی نمایش دهید، از نزدیک بر روی آنها نظارت کنید و آنها را تایید و یا لغو کنید.

۸– قرار دادن سرفصل، و فهرست پست ها باعث جلب توجه بیشتر افراد می شود. خواندن مطالب به این روش، بسیار راحت تر از خواندن پاراگراف های طولانی و پشت سر هم می باشد.

۹– به مطالب خود فیلم، عکس، نمودار، و مانند آن اضافه کنید.

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 200

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مرجع امتحان 413-70 MCSE
  • دانلود کتاب مرجع امتحان 412-70 MCSA
  • دانلود کتاب مرجع امتحان MCSA   70-410
  • دانلود کتاب مرجع اموزش MCSA  70-411
  • دانلود کتاب فوق العاده Networking All-in-One For Dummies
  • دانلود کتاب کمیاب XSS Attacks - Exploits and Defense

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد