دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
آمار بازدید سایت
پیوند ها
بیشتر ما تصور می کنیم که برای راهبر شدن باید وقت و تلاش زیادی به خرج دهیم. در حالی که این ایده به راهبری ضربه میزند. بیشتر رهبران بزرگ تلاش میکنند تا در جنبهها و بعدهای مختلفی از زندگی خود توازن و تعادل داشته باشند، این رفتار موجب میشود دیگران به آنها اعتماد کرده و از ایشان تبعیت کنند.
برای آن که میان سایر همکاران فریلنسر خود، شما را به عنوان رهبر بشناسند؛ کافی است ۳ عنصر کلیدی زیر را که در این قسمت و هم چنین در دو بخش آینده مفصلاً در باره هریک میخوانید، به کار برید:
اوّلین گام: آموزش
هرچند در محیط فریلنسینگ، عموماً افراد باتجربه نقش رهبری را عهده دار می شوند، اما به خاطر داشته باشید بدون آموختن و تعلـّم تجربه چندانی به دست نمی آورید. شما از طریق مطالعه برخط (Online) یا مراجعه و خرید کتاب از کتاب فروشی ها و استفاده از تجربیات مکتوب دیگران، می توانید بدون آزمایش کردن، آموزش ببینید! بنابراین:
کتابی که مربوط به زمینه کاری شما در محیط فریلنسینگ (رسانه، بازاریابی یا برنامه نویسی و …)میباشد را انتخاب کنید، سپس هدفهای خود را به طور خاص از مطالعه این کتب معین کنید. از خود بپرسید ازین کتاب چه می خواهید؟ همین که خواسته یا خواستهای خود را مشخص کردید، روزی یک ساعت مطالب را مطالعه کنید و سعی کنید هر کتاب را در یک یا دو هفته به پایان برسانید. و از همه مهمتر: سعی کنید آنچه را که خواندهاید به کار برید
در بلاگهایی که علاقه شما را به خود جذب کردهاند، مشترک شوید. از مطالب جالبش گرته برداری کنید و با توجه به تفاوت و تمایزی که با بلاگهای دیگر دارد، سعی کنید این موارد را در بلاگ خود به کاربرید. ببینید آن ها چه کار کرده اند که توجه شما به مطالب و بلاگشان جلب شده است. تمایزها را پیدا کرده و بکار برید.
در صنعت و کسب و کار فریلنسینگ، مجلات و مقالات بر خلاف کتابها که رفته رفته در «عصر اطلاعات» منسوخ میشوند؛ میتوانند به عنوان مراجع قابل توجهی نقش ایفا کنند. بنابرین صفحات مجلات یا نشریاتی که دربرگیرنده اطلاعات مفید مرتبط با کسب و کار شما هستند را اسکن کنید، اطلاعات آنها را طبقه بندی کنید و پس از مدتی وقتی به آنها رجوع میکنید در مییابید که معدن طلایی در دست دارید.
برچسب های مهم