دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
آمار بازدید سایت
پیوند ها
اولینباری نیست میشنویم که میگویند صاحبان کسبوکار بخاطر تنبلی کارشان را برونسپاری میکنند زیرا تمایل ندارند تا خود را به زحمت بیاندازند و ارزشی برای ارائهی محصولات و خدمات با کیفیت قائل نیستند. اما واقعیت چیز دیگری است.
مدیرانی که کارشان را برونسپاری میکنند بسیار سختکوش و با انرژی هستند. آنها تمایل دارند تا به اهداف زیادی برسند بنابراین به زمانی بیشتر از ۲۴ ساعت در روز نیاز پیدا خواهند کرد. متاسفانه علم در این مورد راه حلی ارائه نداده است، بنابراین صاحبان کسبوکار برای زمان و مهارتهای دیگران پول میپردازند. آنها به روشی مقرون بصرفه نیاز دارند تا بتوانند تمرکز و تلاش خود را افزایش دهند بدون اینکه از زندگی شخصی خود بزنند. برونسپاری برای هر کسبوکار جدیدی که نیاز به رشد سریع دارد، مزیت رقابتی ایجاد میکند.
صاحبان کسب و کار برخی وظایف را محول میکنند نه به این دلیل که از انجام آن متنفر باشند بلکه میدانند تفکر استراتژیک و زمانی که صرف پیدا کردن شرکای خود میکنند بسیار سودمندتر است. زمانی که صرف مشاوره به یک مشتری بزرگ میشود به مراتب از صرف زمان برای ایجاد محتوا در رسانههای اجتماعی، تصحیح دادهها و یا پاسخ به درخواستهای پشتیبانی اهمیت بیشتری دارد. برونسپاری ربطی به علایق یک کارآفرین ندارد. موضوع این است که چه کاری صرفهی اقتصادی بیشتری دارد.
مهم نیست که شخص چقدر در کارش حرفهای باشد، نداشتن زمان کافی همیشه کیفیت کار را پایین میآورد. صاحبان کسب و کار این موضوع را میدانند و ازاین رو کارهایی را که زمان کافی برای انجامش ندارند به بیرون از سازمان محول میکنند و به مهارتها و دانش سازمانی منابع کافی اختصاص میدهند. با این روش همه نفع میبرند. اگر یک مشاور بازاریابی زمان خود را به مشاوره اختصاص دهد و باگهای موجود در وبسایت را رفع نکند، کارها همانطور که باید پیش میروند و کیفیت کار مشاوره و مطالب منتشر شده در رسانه های اجتماعی دارای کیفیتی بالا خواهند بود.
پونیشا
برچسب های مهم