دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
آمار بازدید سایت
پیوند ها
تابستان یک فرصت عالی برای انجام نمونهکارهای جدید است. نمونهکارهای گرافیکی یکی از ضروریترین اجزای بازاریابی برای طراحان است. این کارها معمولا بیشترین تاثیر را بر مشتریان و کارفرمایان خواهند گذاشت. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر یک طراح هستید میبایست دائما نمونهکارهای خود را توسط پروژههای جدید و جالب که مهارت و خلاقیت شما را به نمایش میگذارند، بروزرسانی کنید.
گاهی اوقات این نمونهکارها میتواند شامل کارهای شخصی باشد و لازم نیست که همیشه برای یک مشتری و یا یک سازمان انجام شده باشند. در هر صورت بهتر است تا نمونهکارهای خود را هر سه ماه یکبار یا حداقل دو بار در سال بروز کنید. تابستان زمان بسیار خوبی برای انجام پروژههای شخصی خلاقانه است که میتواند رنگ و رویی تازه به نمونهکارهای شما بدهد.
چند مورد از نمونهکارهای گرافیکی که میتوانید در تابستان انجام دهید عبارتند از:
• تایپوگرافیهای خلاقانه
• وکتورهای هندسی
• ادیت تابستانی عکسها
• اینفوگرافیکها
• گرافیکهای حرکتی (موشن گرافیک)
تایپوگرافیهای خلاقانه
مهارت تایپوگرافی، شدیدا موردتوجه کارفرمایان خلاق و هنری است. مشتریان، تمایل به مفاهیم و آثار هنری تصویری دارند، اما بسیاری از آنها همچنان به قدرت کلمات بها می دهند.
شما نیز میتوانید از این نوع پوسترها در نمونهکارهای خود بهره بگیرید. در ادامه نمونههایی از این نوع آثار را مشاهده میکنید:
وکتورهای هندسی
نه تنها منحصر بفرد بودنِ موضوع آثار هنری، بلکه چگونگی اجرای آن نیز ما را درگیر و مجذوب خود میکند. وکتورهای هندسی میتوانند چالشبرانگیز باشند، اما اگر بتوانید اثری منحصر به فرد ایجاد کنید، نتیجه آن بسیار با ارزش خواهد بود.
مشتریان ممکن است چنین آثاری را از شما نخواهند، اما مطمئنا تحت تاثیر آنها قرار میگیرند. در ادامه نمونههایی از این نوع آثار را مشاهده خواهید کرد:
ادیت تابستانی عکس ها
دستکاری عکسها و هنر ترکیبی از جمله مهارتهای ارزشمند در طراحی گرافیک و تبلیغات بهشمار میروند. ایجاد تصاویر خیرهکننده توسط فتوشاپ، عنصری مهم در صنعت طراحی کنونی است.
مفاهیم تابستانی میتوانند تصاویری سرگرمکننده و جالبتوجه را به نمونهکارهای شما اضافه کنند، در عین حال نشاندهنده مهارتهای شما باشند. در ادامه نگاهی به این نوع آثار خواهیم داشت:
اینفوگرافیک
امروزه ما دادههای بسیاری در دسترس داریم، اما اگر این دادهها به روش مناسبی ارائه نشوند، کسلکننده خواهند بود. به همین دلیل است که اینفوگرافیکها برای ما جالباند. طراحان ماهر در زمینه اینفوگرافیک میتوانند دادههای کسلکننده را به آثاری فوقالعاده تبدیل کنند.
خلق این نوع آثار، یک روش بسیار مناسب برای نشان دادن مهارت شما به کارفرمایان و مشتریان بالقوه است.
گرافیک های حرکتی (موشن گرافیک)
اشیاء در حال حرکت همواره توجه ما را به خود جلب میکنند. به همین دلیل امروزه تقریبا تمامی دوربینهای عکاسی قابلیت ثبت ویدیوها را نیز دارند. به گرافیکهای خود زندگی بخشید و آنها را با استفاده از برنامههایی همانند Adobe After Effects و یا Apple Motion و یا حتی نرم افزار Adobe Edge Animate متحرک سازید.
♦ از تابستان لذت ببرید و گاهی از کامپیوتر خود فاصله بگیرید. دنیایی از الهامات خلاقانه در بیرون وجود دارد، مهم این است که شما نیز جزئی از این دنیا باشید.
♦ از خانه خارج شوید و از تعطیلات آخر هفته در طبیعت لذت ببرید، عکاسی کنید یا به پیادهروی یا دوچرخهسواری بپردازید.
♦ از این تجربیات و لحظات و از هر چیزی که میبینید، میچشید یا لمس میکنید الهام بگیرید. بدینصورت خلاقیت شما حفظ شده و دچار خستگی و استرس نخواهید شد.
♦ اگر خارج شدن از منزل مطابق میل شما نیست، در خانه بمانید و کتاب موردعلاقه خود را بخوانید، فیلم موردعلاقه خود را ببینید، و یا وقت خود را با خانواده یا دوستانتان بگذرانید.
♦شارژ کردن روزانه خلاقیت را نادیده نگیرید.
پونیشا
برچسب های مهم