تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 102
  • بازدید کل : 403765

اسرار اتصال به LinkedIn


من به تازگی با سایت LinkedIn آشنا شده ام. در آن ثبت نام کرده ام، اما واقعا فکر می کنم که سودی به حال من ندارد. هر هفته آن را به روز رسانی می کنم و هر هفته مطالبی را از این سایت دریافت می کنم، اما معمولا این ایمیل ها را به سطل زباله پرتاب می کنم. آیا LinkedIn یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که باید به آن توجه کرد؟ تصمیم گرفتم نگاهی دقیقتر به آن بیندازم.

به تازگی بیشتر وارد صفحه خود در LinkedIn می شوم. برخی از جالب ترین مقالاتی که در این وبلاگ می نویسم، و همین طور خود این مقاله که در مورد اتصال به LinkedIn است را در سایت Linkedin.com! پیدا کردم. در اینجا برخی نکاتی را به شما می گویم که می بایست پیش از اتصال به LinkedIn در نظر بگیرید.

اتصال عاقلانه

مانند هر چیز جدیدی که امتحان می کنم، دوست دارم قوانین را دنبال کنم – یا حداقل سعی کنم بفهمم در چه مورد هستند. به نظر می رسد که قوانین اتصال به LinkedIn بسیار شبیه قوانین اتصال به فیس بوک می باشد – در واقع شما فقط با کسانی که می شناسید اتصال دارید. بسیاری از مردم که از LinkedIn استفاده میکنند تا شبکه حرفه ای خود را گسترش دهند، با افرادی اتصال برقرار می کنند که هرگز حتی با آنها صحبت نکرده اند. چرا؟

Scott Swanay استراتژیست رسانه های اجتماعی می گوید : “یکی از چیزهایی که در مورد LinkedIn جالب نیست، این است که افرادی که برای شما درخواست دوستی می فرستند، افراد غریبه ای هستند که شما را به عنوان یک دوست در نظر می گیرند، یا این که می گویند در شرکت فعلی خود با هم همکار هستید در صورتی که چنین نیست. اول از همه این کار درست نیست، و دوم اینکه می بایست از این درخواست ها چشم پوشی کرد”.

من با این موضوع موافقم. من به دوستان مجازی که در زندگی واقعی با آنها دوست نیستم، نیازی ندارم. شبکه های اجتماعی جای مسابقه نیست که در آن سعی کنید تا جایی که می توانید دوستان و یا پیروان بسیاری داشته باشید. اگر شما از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده می کنید، باید به فکر کیفیت آن باشید، نه کمیت. هدف شما چیست اگر ۱،۰۰۰ اتصال در LinkedIn داشته باشید، اما هیچ کدام با شما تعاملی نداشته باشند؟ این تنها اتلاف وقت است.

من با فردی کار کرده ام که گمان می کرد هرچه با افراد بیشتری اتصال داشته باشد،موفق ترخواهد بود. بعد از مدتی مشخص شد که بیشتر این افراد وجود خارجی ندارند. او همیشه این مسئله را به رخ می کشید که تمام شب را بیدار بوده و ارتباطات جدیدی با افراد بزرگ ایجاد کرده و دعوتنامه هایی برای آنها فرستاده یا از آنها دریافت کرده است. من هیچگاه تحت تاثیر حرفهای او قرار نگرفتم. در نهایت شب بیداری او باعث شد که کار خود را از دست بدهد!

حرفه ای باشید و جلب توجه کنید

سایت LinkedIn یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها است. اگر می خواهید که با افراد درستی اتصال داشته باشید، مطمئن شوید که مشخصات خود را ٪ ۱۰۰ کامل کرده اید و یک عکس خوب برای خود انتخاب کرده اید. عکس گربه یا کودک خود را به جای عکس خود قرار ندهید!

مشخصات شما نه تنها می بایست حرفه ای باشد، بلکه باید جالب نیز باشد. این اولین تاثیر شما بر افراد است که در آن، دیگران تصمیم خواهد گرفت که با شما ارتباط داشته باشند، در مورد شما بیشتر بخوانند، و یا به سادگی از شما رد شوند. پروفایل شما می بایست بر تخصص شما تاکید کند.

مطمئن باشید هنگامی که شما با افراد دیگری را که در تخصص و تجربه شما فعالیت دارند ارتباط برقرار می کنید، خودتان را بازاریابی نمی کنید. ارزش خود را با پیوستن به گروه ها و تصدیق آنچه که دیگران می گویند بالا ببرید. درست مثل فیس بوک و توییتر، اعتماد به نفس بیش از اندازه، باعث نابودی شما می شود.

یک راه بسیار خوب برای بالا بردن ارزش خود، توجه به بخش پرسش و پاسخ است. با استفاده از تخصص خود، به اشخاص دیگر کمک کنید. ارزش خود را به عنوان یک متخصص با اظهار نظرهای مفید، پرسش ها و پاسخ ها بالا ببرید. این باعث میشود که از دیگران متمایز شوید و در نتیجه با افراد بیشتری ارتباط داشته باشید.

آیا می خواهید با کسی که عضو گروه شما است ارتباط داشته باشید؟ برای وی به جای استفاده از فرم استاندارد دعوت نامه، یک دعوت شخصی ارسال کنید.

به آنها دلیل قانع کننده برای ارتباط دهید و اجازه دهید تا آنها ارزش رابطه با شما را بدانند. زمانی را برای ایجاد ارتباطات اولیه اختصاص دهید. تونی فاستینو، نویسنده رسانه های اجتماعی می گوید : “اگر هیچ اطلاعاتی رد و بدل نشود تا نشان دهد که چرا ما مایل به ایجاد روابط متقابل هستیم، این نشان می دهد که شما تنها علاقمند به ارتباط با دیگران برای کار شخصی خود می باشید”.

فراتر بروید

اگر کسی دعوت شما را قبول کرد، از او تشکر کنید! تشکر کردن فواید بسیاری دارد و می تواند برای برقراری ارتباط در شبکه آنلاین استفاده شود. آیا شخص جدیدی را که به تازگی با او رابطه ایجاد کرده اید، با یکی از کسانی که شما می خواهید راجع به وی بدانید، ارتباط دارد؟ به دوست جدید خود نوشته ای ارسال کنید و از او بخواهید تا شخص مورد نظر را بیشتر به شما معرفی کند. شما نیز همین کار را برای دیگران انجام دهید.

درست مانند دیگر سایت های شبکه های اجتماعی، اگر شما به دنبال ایجاد شبکه ای از متخصصان دیگر با تخصص و زمینه مشابه خود هستید، می بایست زمان کافی و تلاش زیادی برای این کار اختصاص دهید. در پایان اگر این روابط را تقویت کنید، می توانند برای شما بسیار پر ارزش باشند.

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 847

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مرجع امتحان 413-70 MCSE
  • دانلود کتاب مرجع امتحان 412-70 MCSA
  • دانلود کتاب مرجع امتحان MCSA   70-410
  • دانلود کتاب مرجع اموزش MCSA  70-411
  • دانلود کتاب فوق العاده Networking All-in-One For Dummies
  • دانلود کتاب کمیاب XSS Attacks - Exploits and Defense

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد