دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
آمار بازدید سایت
پیوند ها
آیا مشخصات و پروفایل شما، مشتریان را جذب میکند و آنها را متمایل میسازد تا راجع به شما اطلاعات بیشتری کسب کنند؟
یکی از مشاورین در حوزه کسب و کار عنوان میکند: اغلب در یک مصاحبه شغلی سه سوال مهم وجود دارد که کارفرمایان از پیمانکاران خود خواهند پرسید:
معمولا در مورد کار آنلاین، پروفایل شما مسئولیت اولین برداشت دیگران از شما را عهدهدار خواهد بود. آیا مشخصات خود را به درستی ثبت کردهاید؟
اصولا تمامی سوالات در مصاحبه شغلی به این سه موضوع مرتبط میشوند: نقاط قوت، انگیزه، و شایسته بودن پیمانکار. اگر مشخصات شما در مورد این موضوعات نیست، ممکن است فرصتهای بسیار بزرگی را از دست بدهید.
غیر ممکن است که بتوانید پیشبینی کنید فردی که به طور تصادفی مشخصات شما را مطالعه میکند، ممکن است به چه کیفیت و مهارتی نیاز داشته باشد. به نظر شما مشتری ایده آل به دنبال چیست؟ سعی کنید کمی فکر کنید و یا حتی بهتر است زمانی را برای تحقیق اختصاص دهید تا بفهمید مشتری ایده آل شما به طور معمول به دنبال چه ویژگیهایی میباشد.
آیا میتوانید این کار را انجام دهید؟
قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید، نقاط قوت خود و نوع کاری که به دنبال آن هستید را مشخص کنید. مهارتهای فنی مهم هستند، اما مهارتهای رهبری و فردی نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.
فراتر از توانایی شما برای انجام کار، چه ویژگیهای منحصر به فردی میتوانید ارائه دهید؟ بهتر است مشخصات خود را به صورت مختصر یادداشت کنید. همچنین بهتر است از کلمات و عبارات خاصی استفاده کنید که منعکس کننده روش منحصر به فرد شما در کار باشد.
آیا این کار را دوست دارید؟
چرا شما این کار را انجام میدهید؟ مدیران کسب و کار عنوان میکنند که افراد اگر از انجام پروژهای لذت ببرند، با انگیزه بیشتری کار میکنند. آیا زمانی که با یک چالش جدید رو به رو هستید، در مشخصات و پروفایل شما این شور و هیجان احساس میشود؟ اگر میخواهید این شور و هیجان را داشته باشید، از خود بپرسید چه چیزی الهام بخش شما برای حفظ کار به جای تغییر شغل میشود.
آیا ما میتوانیم با شما همکاری کنیم؟
کار تیمی همیشه دارای منافع و چالشهایی میباشد، همین طور کار کردن از راه دور نیز دارای منافع و چالشهایی است. زمانی که مشخصات خود را مینویسید، از خود بپرسید : مشتری ایدهآل شما تمایل دارد تا چه افرادی را در تیم خود داشته باشد- پیمانکار بسیار حرفهای، پیمانکار پارهوقت، پیمانکار اهل تفریح و بازی، و یا حتی شاید یک پیمانکار نگران؟
بسیاری از عوامل مختلف بر اینکه یک مشتری چگونه نقاط قوت، انگیزه، و شایسته بودن شما را درک کند، تاثیر دارند.یک مشتری ممکن است نتواند تمامی این مسائل را از طریق مشخصات و پروفایل شما متوجه شود. با این حال، اگر بتوانید به این پرسشهای مهم پاسخ دهید و نشان دهید که چه فردی هستید و چه کارهایی میتوانید برای کمک به کسب و کار مشتری انجام دهید، ممکن است قادر به رقابت با سایر پیمانکاران باشید.
برچسب های مهم